Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Novel King Haidar by Anjell Full Episode

Content

    Baca Novel King Haidar by Anjell Full Episode - Takdir mereka sudah lama terjalin. Mereka pernah mengalami fasa perpisahan seperti pasangan bercinta yang lain. Suria Andreana menjangkakan kisah cintanya dan Raja Haidar sudah berakhir. Namun, semuanya menjadi kompleks apabila lelaki itu kembali muncul dalam hidupnya.

    Tapi kali ini Suria tahu yang Haidar bukanlah sembarangan orang. Dia tahu perpisahan mereka dulu juga ada kisah di sebaliknya. Dan kemuncaknya, satu rahsia terbongkar.

    King Haidar juga dikenali dengan nama King. Dia bukanlah sekadar lelaki gentleman yang ceria dengan senyuman berlesung pipitnya. Personanya jauh lebih gelap daripada itu! Tapi, itulah yang buatkan Suria lebih tertarik pada Haidar.

    You intrigued me. And I was attracted to you, like ferum to magnet. Suria Andreana. Rupa-rupanya banyak rahsia yang tersimpan. Baik Suria mahupun Haidar. Bagaikan satu kotak pandora yang dibuka, hidup Suria terus kacau-bilau setelah itu. Ada harga yang harus dibayar. Dia kini menjadi buruan seseorang yang dipanggil Ghost X.

    Let’s make a deal. Kalau awak setuju untuk kahwin dengan saya, saya akan beritahu awak saya siapa. Raja Haidar. Tawaran yang sungguh menarik. Sungguh. sungguh. Suria tertarik dengannya.

    Namun, perkahwinannya dengan Haidar bukanlah satu penyelesaian. Rupa-rupanya, itu adalah satu permulaan. Rahsia demi rahsia. Kejutan demi kejutan. Pengkhianatan demi pengkhianatan. Dan ada nyawa yang dipertaruhkan.

    Do you trust me, little sun? Raja Haidar. Ya, Hanya Haidar yang dia percaya dengan nyawanya. Dalam menyelesaikan semuanya, mampukah kemenangan menjadi milik mereka?

    Pada postingan kali ini saya akan berbagi cara baca novel yang berjudul King Haidar dan juga akan mereview singkat tentang novel ini.

    Deskripsi Novel 

    Judul: King Haidar

    Penulis: Anjell

    Penerbit: Karyaseni

    Rating: 4.36 (Sangat bagus)

    Genre: Romantis

    Novel King Haidar by Anjell Full Episode

    Cara Baca Novel King Haidar Full Episode

    Novel yang berjudul King Haidar ini sangat seru untuk di baca. Kamu dapat membaca novel ini dengan cara membeli bukunya secara langsung atau secara online melalui Aplikasi Shopee yang dapat kamu download di google play Store dengan cara mencari "Novel King Haidar" di menu search aplikasi Shopee atau melalui link dibawah ini.

    Link Baca

    Novel King Haidar Full Episode

    Kesimpulan

    Nah, itulah review dan cara membaca novel King Haidar. Novel ini merupakan novel yang cocok untuk dibaca bagi kamu yang suka novel bergenre Romantis. Bagaimana pendapat kamu mengenai novel ini? Apakah seru untuk di baca? Silahkan berkomentar dikolom komentar dibawah.

    Post a Comment for "Novel King Haidar by Anjell Full Episode"