Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Novel Kerana Dia Manusia Biasa by Wan Nur Najihah Full Episode

Content

    Kerana Dia Manusia Biasa Novel - Disebabkan kesilapan orang lain, Nurin Aira terpaksa menanggung fitnah dan umpatan orang luar. Pada usia yang muda, dia dengan rasa tanggungjawab memikul amanah menjaga Alia. Ditatang Alia dengan penuh kasih sayang yang bukan sedikit.

    Tengku Shamil Zaquan. Kepergian isterinya membawa mendung ke dalam jiwanya. Lebih menyedihkan, isterinya pergi setelah diragut insan yang tidak berperikemanusiaan.

    Dalam satu insiden yang memalukan, dia dan Nurin Aira disatukan dalam satu ikatan walau dalam hati, Tengku Shamil tidak pernah terfikir untuk menduakan arwah isterinya.

    Nurin Aira hanya pasrah dan berkorban demi menyelamatkan Tengku Shamil daripada bergelar anak derhaka. Namun pada pandangan Tengku Shamil, Nurin Aira hanya perempuan murahan.

    Bagi Tengku Shamil, Nurin Aira patut terima pembalasan akibat perbuatan jahat adik kandungnya sendiri. Dendamnya makin membara, apapun yang terjadi Nurin Aira perlu menderita. Itu tekadnya.

    Pada postingan kali ini saya akan berbagi cara baca novel yang berjudul Kerana Dia Manusia Biasa dan juga akan mereview singkat tentang novel ini.

    Deskripsi Novel

    Judul: Kerana Dia Manusia Biasa

    Penulis: Wan Nur Najihah

    Penerbit: Penulisan2u

    Rating: - 

    Genre: Romantis

    Novel Kerana Dia Manusia Biasa by Wan Nur Najihah Full Episode

    Cara Baca Novel Kerana Dia Manusia Biasa Full Episode

    Novel yang berjudul Kerana Dia Manusia Biasa ini sangat seru untuk di baca. Kamu dapat membaca novel ini melalui Aplikasi WattPad yang dapat kamu download di google play Store dengan cara mencari "Kerana Dia Manusia Biasa" di menu search aplikasi WattPad atau Langsung Buka Disini

    Setelah membuka link diatas, nanti kamu akan di arahkan ke situs safelink, silahkan scroll kebawah, tunggu beberapa saat, dan klik Link Baca, maka kamu akan di arahkan ke situs Resmi Novel ini.

    Kesimpulan

    Nah, itulah review dan cara membaca novel Kerana Dia Manusia Biasa Full Episode. Novel ini merupakan novel yang cocok untuk dibaca bagi kamu yang suka novel bergenre romantis. Bagaimana pendapat kamu mengenai novel ini? Apakah seru untuk di baca? Silahkan berkomentar dikolom komentar dibawah.

    Post a Comment for "Novel Kerana Dia Manusia Biasa by Wan Nur Najihah Full Episode"