Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Novel My Rude Wife Karya CikNorCinta Full Episode

Content

    Harunup.com - Pada postingan kali ini saya akan berbagi cara baca novel My Rude Wife Karya CikNorCinta Full Episode dan juga akan mereview novel ini.

    Novel My Rude Wife Full Episode

    Novel yang berjudul My Rude Wife ini memiliki sinopsis sebagai berikut. Memang payah andai cinta dirasakan, namun dirahsiakan. Melur mungkin menyintai, namun dia bersembunyi. Firdaus mungkin menyayangi, namun dia tidak menyedari.

    Yelah, papa minta Melur kahwin dengan abang tapi abi paksa abang kahwin dengan Melur. Tu je bezanya."

    "Abi tak paksa la. Dia pun minta abang kahwin dengan Melur." jawab Firdaus mendatar.

    "Habis tu yang hari-hari cakap terpaksa kahwin tu kenapa? Takkan drama semata-mata kot?"

    "Dah tak nak,memanglah rasa terpaksa." jawab Firdaus perlahan. Melur senyum.

    "Tup-tup dapat bini cun. Perghh! Dalam hati cakap 'nasib baik aku terima. Kalau tak,melepas. Lawa tu...mana nak cari.' Kan?" kata Melur sambil mengangkat-angkat keningnya. Firdaus menahan senyum melihat riak wajah Melur yang nakal itu.

    "Perasan."

    Memang Melur selamba dan selamba itulah yang membuatkan Firdaus marah. Tapi,marah acah-acah dan sombong pun acah-acah.

    "Abang tak payahlah nak jadikan kisah kita ni klise macam novel yang diadaptasikan ke drama TV tu. Buang masa je." kata Melur memulakan. Firdaus menoleh.

    "Maksud awak?"

    "Tengoklah kisah-kisah novel sekarang. Kahwin paksa. Mula-mula tak nak,marah-marah, gaduh-gaduh. Tidur asing-asing. Cakap awak-saya. Lepas tu perlahan-lahan suka dan jatuh cinta. Very cliche. Bersepah kat kedai buku cerita gitu. Kita ni pun dah nak jadi macam tu jugalah. Watak utamanya abanglah. Temanya, kena kahwin paksa."

    Mampukah isteri yang RUDE itu mematahkan ego seorang lelaki yang bergelar suami? Ya, kekadang Melur dapat merasai kasih Firdaus membaluti hatinya, namun kekadang ianya bagai bayu yang berhembus dan berlalu pergi dari sisinya.

    Kekadang dirasakan tangannya bersatu dengan tangan Firdaus lalu menerbitkan bunyi tanda mereka saling menyayangi. Namun kekadang dirasakan tangannya terbiar sepi dan bertepuk sendiri. Ya, ianya berbunyi tetapi hanya mimpi.

    Di mana dan ke mana kasihnya Firdaus pergi? Adakah masih utuh untuk Dee atau sudah berputik untuknya yang setia menanti?

    Deskripsi Novel

    Judul: My Rude Wife

    Judul Drama: Melur Untuk Firdaus

    Penulis: CikNorCinta

    Penerbit: WattPad 

    Rating: - 

    Genre: Romantis

    Novel My Rude Wife Karya CikNorCinta Full Episode

    Cara Baca Novel My Rude Wife Full Episode

    Novel yang berjudul My Rude Wife ini sangat seru untuk di baca. Kamu dapat membaca novel ini melalui Aplikasi WattPad yang dapat kamu download di google play Store dengan cara mencari "My Rude Wife" di menu search aplikasi WattPad atau Langsung Buka Disini

    Setelah membuka link diatas, nanti kamu akan di arahkan ke situs safelink, silahkan scroll kebawah, tunggu beberapa saat, dan klik Link Baca, maka kamu akan di arahkan ke situs Resmi Novel ini.

    Kesimpulan

    Nah, itulah review dan cara membaca novel My Rude Wife Full Episode. Novel ini merupakan novel yang cocok untuk dibaca bagi kamu yang suka novel bergenre romantis. Bagaimana pendapat kamu mengenai novel ini? Apakah seru untuk di baca? Silahkan berkomentar dikolom komentar dibawah.

    Post a Comment for "Novel My Rude Wife Karya CikNorCinta Full Episode"