Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Novel Rampas Cintaku by Puteri Jacaranda Full Episode

Content

    Rampas Cintaku Novel - Kehidupan di Kota Metropolitan Kuala Lumpur tanpa tempat bergantung pasti sangat sukar bagi seorang wanita bernama Nur Syafieya. Dia sanggup buat apa sahaja demi mendapatkan wang untuk menyambung pengajiannya di universiti, menyara bapa saudaranya yang sakit, termasuk adik lelakinya yang masih bersekolah.

    Tidak boleh tidak. Dia perlu membawa keluarganya keluar dari kepompong kemiskinan. Dato' Rizalman, lelaki tampan yang memiliki segala-galanya kecuali perkahwinan yang bahagia. Dia juga sukar untuk mempercayai sesiapa kerana masa lalunya yang pernah dikhianati. Isterinya Datin Jeslina adalah wanita yang penuh dengan tipu daya.

    Syafieya akhirnya terjerumus dalam kancah kehidupan sebagai sugar baby (perempuan simpanan) kepada lelaki kaya yang sunyi. Namun, Syafieya sedar kehidupan seperti itu tidak pernah menjanjikan ketenangan dalam hidupnya. Masih adakah peluang untuk insan hina sepertinya mencari keredhaan Allah dan cinta sejati?

    Pada postingan kali ini saya akan berbagi cara baca novel yang berjudul Rampas Cintaku dan juga akan mereview singkat tentang novel ini.

    Deskripsi Novel

    Judul Asli: Rampas Cintamu

    Judul Drama: Rampas Cintaku

    Penulis: Puteri Jacaranda

    Penerbit: Novelplus

    Rating: 4.9 (Sangat Bagus)

    Genre: Romantis

    Novel Rampas Cintaku by Puteri Jacaranda Full Episode

    Cara Baca Novel Rampas Cintaku Full Episode

    Novel yang berjudul Rampas Cintamu ini sangat seru untuk di baca. Kamu dapat membaca novel ini melalui aplikasi Novelplus yang dapat kamu download di google play Store dengan cara mencari "Rampas Cintamu" di menu search aplikasi Novelplus atau Langsung Buka Disini.

    Setelah membuka link diatas, nanti kamu akan di arahkan ke situs safelink, silahkan scroll kebawah, tunggu beberapa saat, dan klik Link Baca, maka kamu akan di arahkan ke situs Resmi Novel ini.

    Kesimpulan

    Nah, itulah review dan cara membaca novel Rampas Cintaku Full Episode. Novel ini merupakan novel yang cocok untuk dibaca bagi kamu yang suka novel bergenre romantis. Bagaimana pendapat kamu mengenai novel ini? Apakah seru untuk di baca? Silahkan berkomentar dikolom komentar dibawah.

    Post a Comment for "Novel Rampas Cintaku by Puteri Jacaranda Full Episode"