Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Novel Dia Bukan Bidadari by Myra Ameer Full Episode

Content

    Baca Novel Dia Bukan Bidadari Full Episode - Aku nak kahwin dengan anak orang kaya dan hidup senang. Itulah cita-citanya sejak dia berusia dua belas tahun lagi. Zulaika menganggap cita-cita itu impian gila tetapi tidak bagi Nur Jannah Zahra. Demi mengejar apa yang diimpikan, setiap pesanan orang tuanya, langsung dibuang ke tepi.

    Berbekalkan rupa paras yang cantik, penampilan menarik dan gaya yang sedikit menggoda, memikat lelaki kaya bukan perkara yang susah baginya. Tetapi ada syaratnya, boleh berjumpa, membeli-belah berdua dan makan bersama tetapi tidak boleh menyentuhnya.

    Sesiapa yang sudi you are welcome tetapi kepada yang terlebih aksi dia akan mengucapkan good bye. Tetapi itu tidak lama apabila jiwa kental Nur Jannah mula goyah ketika mata tertala kepada pemilik nama Syed Azrai Mikael Tan Sri Syed Jalal.

    Sayangnya ketika benih cinta baru hendak bermula, skandal lama datang membuat onar. Akibat satu peristiwa yang tidak diduga, Syed Azrai nekad mengupah sahabat baiknya, Fareez Azeem sebagai driver cum bodyguard untuk pujaan hati. Bermula dari detik itulah hidup Nur Jannah jadi huru-hara dek mulut Fareez yang dianggapnya puaka.

    Tak kelas langsung ada driver tapi bawak Perodua Myvi aje! Nur Jannah. Weiii! kereta aku ni belum habis bayar lagi tau. Kalau tertanggal pintu tu siapa nak bertanggungjawab? Nak mintak duit kau pun aku kesian. Fareez.

    Kisah cinta yang disangka seindah kisah Cinderella itu rupanya tak seperti yang dibayangkan. Pelamin indah yang diangankan tiba-tiba musnah dilanda petir. Ketika kebenaran terungkai dan ketika hati sedang terluka kecewa, tiba-tiba muncul seorang lelaki lain di dalam hidupnya.

    Pada postingan kali ini saya akan berbagi cara baca novel yang berjudul Dia Bukan Bidadari dan juga akan mereview singkat tentang novel ini.

    Deskripsi Novel

    Judul: Dia Bukan Bidadari

    Penulis: Myra Ameer

    Penerbit: WattPad 

    Rating: - 

    Genre: Romantis

    Novel Dia Bukan Bidadari by Myra Ameer Full Episode

    Cara Baca Novel Dia Bukan Bidadari Full Episode

    Novel yang berjudul Dia Bukan Bidadari ini sangat seru untuk di baca. Kamu dapat membaca novel ini melalui Aplikasi WattPad yang dapat kamu download di google play Store dengan cara mencari "Dia Bukan Bidadari" di menu search aplikasi WattPad atau Langsung Buka Disini.

    Setelah membuka link diatas, nanti kamu akan di arahkan ke situs safelink, silahkan scroll kebawah, tunggu beberapa saat, dan klik Link Baca, maka kamu akan di arahkan ke situs Resmi Novel ini.

    Kesimpulan

    Nah, itulah review dan cara membaca novel Dia Bukan Bidadari Full Episode. Novel ini merupakan novel yang cocok untuk dibaca bagi kamu yang suka novel bergenre romantis. Bagaimana pendapat kamu mengenai novel ini? Apakah seru untuk di baca? Silahkan berkomentar dikolom komentar dibawah.

    Post a Comment for "Novel Dia Bukan Bidadari by Myra Ameer Full Episode"