Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Novel Kerana Aku Isteri Bidaan Karya Tulip Ungu Full Episode

Content

    Harunup.com - Pada postingan kali ini saya akan berbagi cara baca novel Kerana Aku Isteri Bidaan Karya Tulip Ungu Full Episode dan juga akan mereview novel ini.

    Novel Kerana Aku Isteri Bidaan Full Episode

    Novel yang berjudul Kerana Aku Isteri Bidaan ini memiliki sinopsis sebagai berikut. Berkisarkan mengenai Raina yang terperangkap dalam dunia GRO gara-gara percaya dengan janji kekasih hati yang membawanya lari dari dunia kampung dan dunia Farel.

    Hari pertama bertugas, dia bertemu Emad dan mengikat kontrak untuk kekal sebagai teman mesra Emad di Kelabu. Raina yang dahulunya degil, liar, melawan, menambah perangai lagi. Manja, seksi, gedik demi tuntutan tugas dan keselamatannya.

    Suatu hari Farel muncul di depannya. lelaki yang difitnahnya dan ditinggalkan pula pada malam pernikahan mereka namun lelaki itu juga yang membidanya dari TTF. Rumah tangga mereka ada pasang surut.

    Disangka matahari hingga ke petang, namun hujan di tengah hari. Rupanya rumah tangga mereka cukup rentak, memporak-perandakan hati dan tragis juga.

    Apakah yang berlaku dan tindakan Farel seterusnya tatkala Raina masih sukar mengubah cara hidup GROnya?

    Deskripsi Novel

    Judul: Kerana Aku Isteri Bidaan

    Penulis: Tulip Ungu

    Penerbit: WattPad 

    Rating: - 

    Genre: Romantis

    Novel Kerana Aku Isteri Bidaan Karya Tulip Ungu Full Episode

    Cara Baca Novel Kerana Aku Isteri Bidaan Full Episode

    Novel yang berjudul Kerana Aku Isteri Bidaan ini sangat seru untuk di baca. Kamu dapat membaca novel ini melalui Aplikasi WattPad yang dapat kamu download di google play Store dengan cara mencari "Kerana Aku Isteri Bidaan" di menu search aplikasi WattPad atau Langsung Buka Disini

    Setelah membuka link diatas, nanti kamu akan di arahkan ke situs safelink, silahkan scroll kebawah, tunggu beberapa saat, dan klik Link Baca, maka kamu akan di arahkan ke situs Resmi Novel ini.

    Kesimpulan

    Nah, itulah review dan cara membaca novel Kerana Aku Isteri Bidaan Full Episode. Novel ini merupakan novel yang cocok untuk dibaca bagi kamu yang suka novel bergenre romantis. Bagaimana pendapat kamu mengenai novel ini? Apakah seru untuk di baca? Silahkan berkomentar dikolom komentar dibawah.

    Post a Comment for "Novel Kerana Aku Isteri Bidaan Karya Tulip Ungu Full Episode"