Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Novel Duda Pujaan Dara by Hanny Esandra Full Episode

Content

    Duda Pujaan Dara Novel - Ainee Marwah bertemu dengan Tengku Razeen. Si duda yang mempunyai anak satu. Dia merupakan bos di tempat kerja Ainee Marwah. Seorang lelaki yang sudah kematian isteri dan mahu mencari pengganti demi anak tercinta, Tengku Rafanda.

    Sikap Ainee Marwah yang gedik mahukan duda mana boleh ditahan-tahan. Maka, dia rancang bermacam-macam cara untuk pikat si duda pujaan.

    Senyum sudah, langgar bahu sudah, main mata sudah, malah jatuh tergolek pun Ainee Marwah sanggup demi mahu menarik perhatian Tengku Razeen.

    Usaha bagai nak rak, tetapi lelaki itu tetap kaku macam paku. Muka ketat pakai skru. Lagi yang buat Ainee Marwah sakit hati, Tengku Razeen cair hati pula bila bersama dengan Dora yang Ainee Marwah gelar Doraemon!

    Deskripsi Novel

    Judul: Duda Pujaan Dara

    Penulis: Hanny Esandra

    Penerbit: Fajar Pakeer

    Rating: 3.94 (Sangat bagus)

    Genre: Romantis

    Novel Duda Pujaan Dara by Hanny Esandra Full Episode

    Cara Baca Novel Duda Pujaan Dara Full Episode

    Novel yang berjudul Duda Pujaan Dara ini sangat seru untuk di baca. Kamu dapat membaca novel ini dengan cara membelinya melalui aplikasi Carousell yang dapat kamu download di google play Store dengan cara mencari "Duda Pujaan Dara" di menu search aplikasi Carousell atau melalui link dibawah ini.

    Link Beli

    Novel Duda Pujaan Dara Full Episode

    Kesimpulan

    Nah, itulah review dan cara membaca novel Duda Pujaan Dara Full Episode. Novel ini merupakan novel yang cocok untuk dibaca bagi kamu yang suka novel bergenre romantis. Bagaimana pendapat kamu mengenai novel ini? Apakah seru untuk di baca? Silahkan berkomentar dikolom komentar dibawah.

    Post a Comment for "Novel Duda Pujaan Dara by Hanny Esandra Full Episode"