Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Novel Jodoh Itu Milik Kita Karya Sara Aisha Full Episode

Content

    Baca Novel Jodoh Itu Milik Kita Karya Sara Aisha Full Episode - Kita tidak akan dikahwinkan dengan seseorang atas sebab jatuh cinta atau saling cinta mencintai kerana kita akan berkahwin dengan jodoh kita, jodoh yang Allah telah tetapkan sejak azali.

    Siapa sangka itulah yang tersurat buat Dahlia dan Aariz Danial. Ikatan suci yang tercipta antara mereka bukanlah kerana cinta yang menggebu dalam hati, mahupun kasih yang membara. Tetapi kerana sikap mementingkan diri seorang manusia bernama Syafiq.

    Janganlah suka sangat kacau saya, Aariz. Tak larat saya nak layan perangai awak tu, tau. Nakalnya, ya ampun! - Dahlia. Okeylah, okeylah. Just kidding. Dahlia Darius bukan isteri baru yang saya beli. She's a gift. Hadiah paling istimewa yang dihadiahkan Allah untuk saya. Puas hati? - Aariz Danial.

    Aku takkan biarkan kau bahagia, Aariz Danial! Kebahagian yang bernama Dahlia itu akan aku rampas sekejam mungkin! - Syafiq.

    Tatkala persoalan demi persoalan mula timbul di sebalik tulusnya seorang lelaki bernama Aariz Danial, mampukah Dahlia terus teguh berdiri mempertahankan cinta buat suami sendiri?

    Atau mungkinkah mahligai bahagia mereka rebah menyembah bumi sebelum ianya sempat bermula? Apakah Syafiq yang akan tersenyum puas akhirnya tatkala melihat kehancuran seorang lelaki yang paling dibenci abangnya sendiri?

    Deskripsi Novel

    Judul: Jodoh Itu Milik Kita

    Penulis: Sara Aisha

    Penerbit: WattPad 

    Rating: - 

    Genre: Romantis

    Novel Jodoh Itu Milik Kita Karya Sara Aisha Full Episode

    Cara Baca Novel Jodoh Itu Milik Kita Full Episode

    Novel yang berjudul Jodoh Itu Milik Kita ini sangat seru untuk di baca. Kamu dapat membaca novel ini melalui Aplikasi WattPad yang dapat kamu download di google play Store dengan cara mencari "Jodoh Itu Milik Kita" di menu search aplikasi WattPad atau melalui link dibawah ini.

    Link Baca

    Novel Jodoh Itu Milik Kita Full Episode

    Kesimpulan

    Nah, itulah review dan cara membaca novel Jodoh Itu Milik Kita Full Episode. Novel ini merupakan novel yang cocok untuk dibaca bagi kamu yang suka novel bergenre romantis. Bagaimana pendapat kamu mengenai novel ini? Apakah seru untuk di baca? Silahkan berkomentar dikolom komentar dibawah.

    Post a Comment for "Novel Jodoh Itu Milik Kita Karya Sara Aisha Full Episode"