Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Novel Eiw! Pakcik Itu Suamiku by Stellanelson Full Episode

Content

    Baca Novel Eiw! Pakcik Itu Suamiku by Stellanelson Full Episode - Izzul Islam, bukanlah seorang artis atau pemuzik dari mana-mana industri seni. Walaupun usianya sudah mencecah 28 tahun, ketampanan dan kekayaan membuatkan semua wanita menginginkannya. Ups! Tidak semua.

    Sayang Nur Batrisya, seorang budak perempuan yang berusia 17 tahun ditakdirkan untuk mengahwini pakciknya iaitu Izzul Islam tanpa sebarang perasaan cinta tetapi hanya berlandaskan keterpaksaan menerusi wasiat daripada Tok Wan yang semakin tenat.

    Walaupun Nur amat menyayangi Izzul tetapi itu hanya sebagai pakcik bukan suami. Izzul pula tanpa rasa malu sedaya upaya membuat rancangan untuk menggoda si isteri supaya mencintainya.

    Deskripsi Novel

    Judul: Eiw! Pakcik Itu Suamiku

    Penulis: Stellanelson

    Penerbit: Novel Plus

    Rating: 4.9 (Sangat bagus)

    Genre: Romantis

    Novel Eiw! Pakcik Itu Suamiku by Stellanelson Full Episode

    Cara Baca Novel Eiw! Pakcik Itu Suamiku Full Episode

    Novel yang berjudul Eiw! Pakcik Itu Suamiku ini sangat seru untuk di baca. Kamu dapat membaca novel ini melalui aplikasi NovelPlus yang dapat kamu download di google play Store dengan cara mencari "Eiw! Pakcik Itu Suamiku" di menu search aplikasi NovelPlus atau melalui link dibawah ini.

    Link Baca

    Novel Eiw! Pakcik Itu Suamiku Full Episode

    Kesimpulan

    Nah, itulah review dan cara membaca novel Eiw! Pakcik Itu Suamiku Full Episode. Novel ini merupakan novel yang cocok untuk dibaca bagi kamu yang suka novel bergenre romantis. Bagaimana pendapat kamu mengenai novel ini? Apakah seru untuk di baca? Silahkan berkomentar dikolom komentar dibawah.

    Post a Comment for " Novel Eiw! Pakcik Itu Suamiku by Stellanelson Full Episode"