Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Novel Dia Yang Terakhir by Biri-Biri Putih Full Episode

Konten

    Baca Novel Dia Yang Terakhir by Biri-Biri Putih Full Episode - Menjadi bidan terjun di dalam perkahwinan anak majikannya sendiri, bukanlah sesuatu hal yang pernah melintasi fikiran Malaika kerana dirinya hanyalah seorang pembantu rumah. Namun kerana ugutan dan perasaan simpati, mahu tidak mahu dia terpaksa menurut juga.

    Diperlakukan tidak selayaknya seorang isteri, barangkali kerana perkahwinan mereka hanyalah untuk tempoh sementara sahaja. Dan, lantaran akur dengan syarat perjanjian perkahwinan itu, di samping merasa jauh hati dengan layanan dingin suami sementaranya, akhirnya wanita itu mengambil keputusan untuk membawa diri bertahun lamanya.

    Selagi saya tak lafazkan, awak tetap milik saya. Dia muncul, bukan seperti yang dulu. Penampilannya, keperibadiannya juga taraf hidupnya berubah mendadak! Mampukah si suami sementara menakluki hati si bidan terjunnya semula atau hanya redha sahaja kepada aturan keadaan?

    Deskripsi Novel

    Judul: Dia Yang Terakhir

    Penulis: Biri-Biri Putih

    Penerbit: Novel Plus

    Rating: 4.9 (Sangat bagus)

    Genre: Romantis

    Novel Dia Yang Terakhir by Biri-Biri Putih Full Episode

    Cara Baca Novel Dia Yang Terakhir Full Episode

    Novel yang berjudul Dia Yang Terakhir ini sangat seru untuk di baca. Kamu dapat membaca novel ini melalui aplikasi NovelPlus yang dapat kamu download di google play Store dengan cara mencari "Dia Yang Terakhir" di menu search aplikasi NovelPlus atau melalui link dibawah ini.

    Link Baca

    Novel Dia Yang Terakhir Full Episode

    Kesimpulan

    Nah, itulah review dan cara membaca novel Dia Yang Terakhir Full Episode. Novel ini merupakan novel yang cocok untuk dibaca bagi kamu yang suka novel bergenre romantis. Bagaimana pendapat kamu mengenai novel ini? Apakah seru untuk di baca? Silahkan berkomentar dikolom komentar dibawah.

    Posting Komentar untuk "Novel Dia Yang Terakhir by Biri-Biri Putih Full Episode"