Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Novel Cinta Tak Termiliki by Amieda Amee Full Episode

Content

    Baca Novel Cinta Tak Termiliki by Amieda Amee Full Episode - Jatuh cinta tanpa mampu memiliki adalah sesuatu yang amat menyakitkan. FALIQ menikahi seorang gadis hanya semata-mata kerana ingin mencapai cita-cita besarnya.

    ERIN pula bersetuju menjadi isteri lelaki itu kerana terhutang budi. Lantas mereka berdua terikat dalam sebuah kontrak perjanjian. Status perkahwinan mereka hanya di atas kertas. Faliq meneruskan percintaan bersama kekasih hatinya, TANIA.

    Manakala Erin turut mengambil kesempatan berhubungan mesra dengan ZAFRIL, sahabat baik Faliq. Apakah yang akan berlaku saat semua rahsia yang tersimpan terbongkar? Benarkah tiada cinta akan hadir selama tempoh tersebut?

    Deskripsi Novel

    Judul: Cinta Tak Termiliki

    Penulis: Amieda Amee

    Penerbit: Novel Plus

    Rating: 4. (Sangat bagus)

    Genre: Romantis

    Novel Cinta Tak Termiliki by Amieda Amee Full Episode

    Cara Baca Novel Cinta Tak Termiliki Full Episode

    Novel yang berjudul Cinta Tak Termiliki ini sangat seru untuk di baca. Kamu dapat membaca novel ini melalui aplikasi NovelPlus yang dapat kamu download di google play Store dengan cara mencari "Cinta Tak Termiliki" di menu search aplikasi NovelPlus atau melalui link dibawah ini.

    Link Baca

    Novel Cinta Tak Termiliki Full Episode

    Kesimpulan

    Nah, itulah review dan cara membaca novel Cinta Tak Termiliki Full Episode. Novel ini merupakan novel yang cocok untuk dibaca bagi kamu yang suka novel bergenre romantis. Bagaimana pendapat kamu mengenai novel ini? Apakah seru untuk di baca? Silahkan berkomentar dikolom komentar dibawah.

    Post a Comment for "Novel Cinta Tak Termiliki by Amieda Amee Full Episode"