Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Novel Cinta Aku Seadanya by Alin Alia Full Episode

Content

    Baca Novel Cinta Aku Seadanya by Alin Alia Full Episode - Atilia seorang gadis yang digelar nerd, dan langsung tidak pandai bergaya, walaupun dia merupakan seorang anak Dato’. Percintaannya dengan Irfan, tidak bertahan lama, apabila kekasihnya curang dengan kakak tirinya sendiri, iaitu Yasmin.

    Seth Zarif seorang ahli perniagaan yang berjaya, telah terlibat dalam kemalangan jalan raya, sewaktu dia dalam perjalanan, mahu mengambil tunangnya, yang baru pulang dari luar negara. Nyawanya panjang, setelah diselamatkan oleh Dato’ Bahar, iaitu bapa kepada Atilia. Malangnya, Seth Zarif mengalami lumpuh kedua-dua kaki, akibat kemalangan jalan raya tersebut.

    Dan disebabkan itu juga, tunang Seth Zarif telah memutuskan pertunangan mereka berdua. Tiga tahun kemudian, perniagaan Dato’ Bahar hampir lingkup, dan dia memerlukan wang satu juta untuk membayar hutangnya. Tidak disangka, dia terserempak semula dengan Seth Zarif, sewaktu dia cuba membuat pinjaman wang di bank.

    Setelah menceritakan keadaannya kepada Seth Zarif, akhirnya Seth Zarif dengan berbesar hati, mahu membantu Dato’ Bahar dengan memberikan cek sebanyak satu juta kepadanya. Ini kerana, Seth Zarif sudah terhutang budi dengan Dato’ Bahar, kerana telah menyelamatkan nyawanya tiga tahun lalu.

    Deskripsi Novel

    Judul: Cinta Aku Seadanya

    Penulis: Alin Alia 

    Penerbit: Novel Plus

    Rating: 5.0 (Sangat bagus)

    Genre: Romantis

    Novel Cinta Aku Seadanya by Alin Alia Full Episode

    Cara Baca Novel Cinta Aku Seadanya Full Episode

    Novel yang berjudul Cinta Aku Seadanya ini sangat seru untuk di baca. Kamu dapat membaca novel ini melalui aplikasi NovelPlus yang dapat kamu download di google play Store dengan cara mencari "Cinta Aku Seadanya" di menu search aplikasi NovelPlus atau melalui link dibawah ini.

    Link Baca

    Novel Cinta Aku Seadanya Full Episode

    Kesimpulan

    Nah, itulah review dan cara membaca novel Cinta Aku Seadanya Full Episode. Novel ini merupakan novel yang cocok untuk dibaca bagi kamu yang suka novel bergenre romantis. Bagaimana pendapat kamu mengenai novel ini? Apakah seru untuk di baca? Silahkan berkomentar dikolom komentar dibawah.

    Post a Comment for "Novel Cinta Aku Seadanya by Alin Alia Full Episode"